سالن زیبایی و آکادمی آموزشی رهبری

نامی اشنا برای زیبا پسندان

سالن زیبایی و آکادمی آموزشی رهبری

نامی اشنا برای زیبا پسندان

سالن زیبایی و آکادمی آموزشی رهبری

عروس خانم ها !
زیباترین روز زندگی را با معجزه گریمور سینما خانم رهبری،مدرس بین المللی تجربه کنید.
اگر بدنبال آموزش حرفه ای هستید از تجارب استاد دانشگاه گریم و زیبایی تهران بهره مند شوید .

 

 سلام به زیبا پسندان . محبوبه رهبری هستم . فارغ التحصیل لیسانس مترجمی زبان آلمانی و کارشناسی ارشد آموزش زبان انگلیسی از دانشگاه آزاد تهران . استاد دانشگاه زیبایی تهران هستم و دروس گریم ،کوپ ،شنیون ،رنگ و دکلره و احیای مو تدریس میکنم . مدیر و مربی آموزشگاه زیبایی و سالن زیبایی در گوهردشت کرج ومدرس کمپانی های مطرحی چون شوارتسکف و گلد ول هستم .بیش از 100 سمینار آموزشی آرایشگری در سرتاسر ایران اجرا کردم و مفتخرم که با سابقه بیش از 20 سال با شما زیباپسندان همراهم.همچنین از سال 90 با اخذ آیدی استادی در دانشگاه های آرایشگری کرج و تهران مشغول به تدریس هستم و از سال 1399 به عنوان مدیر گروه آرایشی در دانشگاه علمی کاربردی داروگر کرج مشغول فعالیت هستم .

برای آموزش های حرفه ای آرایشگری ،دریافت دیپلم فنی و حرفه ای و ورود مستقیم به بازار کار با ما تماس بگیرید

*09384804580*

برای برخورداری بهتر از خدمات سالن زیبایی رهبری با یک تماس وقت خود را رزرو نمایید.

*34470586*

**از تخفیفات ویژه آکادمی رهبری برخوردار شوید **

از کارهای ما در اینستا گرام دیدن کنیدوپیج ما را فالو کنید  rahbaribeautysalon

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی